Slappa...

Usch nu är klockan mycket och jag känner att jag behöver sova snart.
Det har varit en kväll med mycket slapp, har bland annat kollat på en film och spelat Sims, haha!
Sims brukar jag oftast spela när jag har tråkigt och inte hittar något annat roligt på datorn men de är nästan de enda spelet jag kan sätta mig att spela för de har jag fastnat för.
Det är inte ofta jag spelar spel heller för jag kan tycka att spel är tråkigt men Sims 2 kan jag sitta och spela i ungefär 2 timmar kanske om inte 3,haha
Men ja nu snart ska jag gå och borsta mina tänder sen jag gå och lägga mig och försöka somna direkt idag, har inte somnat direkt en enda gång denna veckan, har varit vaken i ungefär två timmar innan jag kunde somna igår...

Men vi hörs imorgon, sov gott! :)


Naw! :O
Bild lånad från google!
Tyckte den var dundersöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0