Sista lediga dagen!

Hejhej! :)

Idag är den sista lediga dagen innan skolan börjar igen, imorgon ska vi bara prata om ett projektarbete som vi ska ha de sista året.
Jag tror att jag,JoJo och Alicia ska jobba tillsammans så jag hoppas att man får jobba tre stycken i samma grupp.
Ja man ska inte gnälla för denna veckan har vi inga lektioner alls, på onsdag ska vi till Malmö och ha idrottsdag med andra Jensenskolor, sedan på torsdag så kanske vår klass ska gå och bowla tillsammans men vet inte om jag kommer kunna stanna på hela den för jag ska på studentfest samma dag.
Sedan på fredag så gäller det, då har vi skolavslutning sen är det ett långt härligt sommarlov framför mig! :D
Har inte skrivit idag för jag har haft en nice dag med min älskling som jag ska snart följa ner till stationen för han åker hem idag :(
Men kanske träffas på fredag igen och sen har vi varit ute hela dagen nästan.
Fast vi började med att kolla på filmen "Min låtsas fru" riktigt bra film som jag gärna kan se om!
Den var en riktigt bra och rolig film som många hade gillat, de som var huvudpersonerna är Jennifer Aniston och Adam Sandler, gillar nästan alla deras filmer så jag hoppas verkligen att de gör fler filmer tillsammans för då kommer jag lätt se dom! :)

Men hörs senare ikväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0