Riktigt trött!

Hoppas alla hade en bra midsommar för de hade verklligen jag.
De blev mycket skratt och alla var på bra humör, men de blev lite för sent kanske? :)
Jag och Simon gick och la oss mellan 03:00 - 03:30 kanske och jag vaknar lätt så jag vaknade klockan 09:00 idag av att Simon hade gått upp.
Ingen av oss orkar göra något idag så har bara tagit de lugnt, ikväll så ska vi mysa massor och vi kommer säkert somna tidig.
Imorgon så kommer vi nog följa med hans föräldrar till Sibbarps marknad men vi får se om de bli av men vi får se!:)
Just de vi skulle ju ut till en stuga med men jag och Simon följde aldrig med för de som skulle med skulle åka den tiden som gästerna kom hit här så vi ska ta de senare i sommar istället hade vi tänkt!

Men vi hörs senare eller imorgon för jag orkar inte skriva mer just nu!
Nu vill jag bara vila vila vila!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0