Oh Happy Day...

Aj aj..
Usch nu har man kommit till delen av månaden som jag hatar!
Röda veckan som man kallar de, som tur är går jag på P-piller och då får jag bara min mens varannan månad!
Men men jag ska inte sitta här och snacka om min mens! xD
Idag åkte vi hem till min farmor och hälsade på henne och som tur så började det inte regna då så det blev grillning.
Så nu ligger jag och vilar i soffan för jag har riktigt ont i magen och jag väntar även på att Simon ska bli klar med en sak på sitt spel sen ska vi gå ner till affären och handla lite lördagsgodis plus glass, haha.
De har fått in nya glassar nere på ica som är riktigt goda så jag hoppas jag får äta en ikväll! :D
Innan idag var även JoJo här och hämtade sin inbjudan till Simons 18års fest, de kommer bli riktigt kul och känner att man redan längtar lite dit!


Haha nej inte idag när jag har ont i magen... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0