Ny mobil!

Hej på er! :)

Åkte till Kävlinge idag för att byta min kläder så nu har jag nya kläder fram till fredag sen åker jag hem!
Jag har äntligen laddat upp bilder från avslutningen på min facebook men de kommer in här lite senare hade jag tänkt för just nu orkar jag inte ladda upp.
Stannade kvar hemma hos mina föräldrar idag och grillade så har nästan precis kommit hem från Kävlinge.
Jag gillar att vara i Malmö mer än att vara i Kävlinge, även om jag är uppvuxen i Kävlinge känner jag mig mer hemma i Malmö och jag trivis mycket bättre med.
Just det jag fick min nya mobil idag med hihi :)
Så nu har jag en mycket bättre mobil som jag redan börjat gilla, riktigt bra är den.
Den heter samsung galaxy s och jag gillar den starkt för den har en bra touch och den är lika stor som en Iphone men ändå tunn så den är precis lagom för mig! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0