Mums!

Har precis varit med mina föräldar nere i butiken för de ska handla en massa saker inför midsommar och allt.
Plus så köpte de kanelbullar som var jätte goda, mums! ;O
Sitter och snackar med min älskling nu om hur vi ska göra imorgon när jag ska till honom men kommer åka vid tre tiden imorgon så jag är framme i Malmö vid halv fyra.
Imorgon kommer vi säkert bara ta de lugnt i med att han jobbat hela dagen så hade tänkt leta fram en film som jag kan ta med mig till honom som vi kan mysa och kolla! :)
Annars ikväll så ska jag bara ta fram en massa saker som jag ska ha med mig till honom, kommer säkert att ha min blommiga klänning på mig på midsommar också för just nu har jag innan klänning som jag hittar som jag kan ha!

Men har inte så mycket mer att skriva så vi hörs! ;)

Bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0