Mardröm! :(

Godmorgon!

Igår visades "The Ring 2" på kanal 5 och de är en skräckfilm som jag bara sett en gång men jag hatar den fortfarande!
Jag tycker bara att flickan i filmen är läskig och jag hatar verkligen hur hon är i filmen..
Men men vi gick in och la oss i sängen och kollade på den och jag trodde den skulle sluta klockan 02:00 men den slutade ungefär 02:35 så jag somnade ungefär vid 03:00, så just nu är jag jätte trött.
Vaknade faktiskt och var lite rädd imorse för jag drömde verkligen en hemsk dröm inatt och jag har den fortfarande i huvudet, usch usch!
Idag ska vi iväg och hälsa på min farmor och jag tror att de blir grillning där men vi får se för de har sagt att det ska regna idag så vi får se hur de blir med de.
Imorse så kom min syster hem med en liten hund som hon har börjat gå ut med då och då så någon gång i sommar ska jag hjälpa och till och gå ut med den jag också!
Den är liten och riktigt söt och den gillar att mysa jätte mycket! :)

Men nu ska jag springa iväg och duscha och göra mig klar inför dagen! :)
Vi hörs!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0