Malmö!<3

Tjaa!

Träffade JoJo på Kävlinge station sen blev de tåget till Malmö, hade en bra dag och dagens första köp blev ett jojo sommarkort!
Sjukt bra att man kan åka gratis under sommarlovet också.
Efter vi hade varit hos skånetrafiken tog vi bussen ner till Värnhem och gick in på Entré, hittade jätte många snygga saker som jag vill ha och kommer att köpa lite längre fram men just nu vill jag spara så mycket så möjligt till Simons present!
Men annars idag köpte jag foundation och en tjocktröja från Cubus, ville ha en myströja som jag kan ha på mig när jag är hemma och när jag inte vill ha på mig något speciellt när jag ska ut.
Sedan åkte vi ut till Stora Bernstorp för att gå in på MediaMarkt där jag skulle kolla på Simons present men tyvärr så var de slut så nu tror jag att jag ska hitta något annat att köpa men jag har någon idé i alla fall vad jag kan tänka mig att köpa till honom!
Nu om en stund ska jag kasta på mig jacka för att gå iväg och köpa lite saker till min pappa som han behöver tills imorgon tror jag då ska jag passa på att köpa någon frukt.
Har varit jätte sugen på frukt hela kvällen nu så känner att jag måste köpa de.

Men skriver senare när jag är tillbaka men här kommer bilder på vad jag köpt idag! :)


Foundation och tjocktröjan!


Foundation - Den jag brukar använda och har den just nu som favorit! :)
Bilden blev lite suddig...

Jojo sommar :D
Bild lånad från google :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0