Malmö!

Har varit hemma hos Simon nu ett tag och fixat med massa saker här inför imorgon!
Åkte med ett tidigare tåg för att några av de var sena men Joel var också på Kävlinge station så åkte med honom till Malmö men kom fram lite för tidigt så jag stannade kvar på Malmö Central för att sitta och snacka med Joel.
Tog sedan bussen ungefär tjugo i fyra och var framme hos Simon fem över kanske men fick vänta ett tag på honom, när vi kom hem till Simon hjälpte vi hans pappa med att sätta upp partytätlet inför midsommar imorgon.
Kommer vara massor av människor hemma hos Simon men jag tycker de alltid är lika trevligt! :D
Fick vet idag också att vi kommer få hela studiebidraget denna månad med så jag kommer ha råd med Simons present om jag har räknat rätt på de!
Men annars ikväll blir de massa mys med älsklingen min! :)


Kommer nog fler bilder imorgon och lite nyare =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0