Lyckad dag!

Varit ute hela dagen nästan, jag och älskling åkte ner till Värnhem för att möta Elias hade sjukt kul.
Vi gick in på entré och kollade i olika butiker och Simon fick tag i de han skulle och jag hittade underkläder.
Jag köpte gula underkläder, tyckte de såg sjukt snygga ut, efter detta åkte vi till McDonald's och åt mjukglass och snacka om att deras AC inte funkade där, det kändes som en bastu direkt när vi kom in där.
Blev bussen ut till Bernstorp sen och gick in på Media Market för att ställa oss att spela lite gick sedan runt i butiken och kollade på lite saker.
Sedan tog vi bussen hem och nu sitter jag med den lille laptopen och kollar på vänner.
Jag tror jag har sett alla avsnitt men det är så roligt att titta på så man kan se dom om om om igen.
Men nu ska jag se om de finns någon film man kan kolla på ikväll!
Tycker det är sjukt mysigt att bara ligga och kolla på en film på kvällen när man är jätte trött.


Hörs sen igen! :)



Har Rachel som favorit i serien och jag älskar hennes spik raka hår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0