Ledig!

Godmorgon på er!

Usch varför ska man gå upp nio på en ledig dag?
Sov hemma hos min älskling inatt och imorse vid ungefär fem tiden vakande jag av att han hade lagt sitt huvud på min mage? så jag lät honom ligga kvar men sen flyttade jag upp honom på sin kunde och såklart så vaknade han klockan halv nio och behövde gå på toa så då vaknade jag med och nu ligger jag här i sängen med laptopen och det känns som om jag kommer somna om när som.

Vad händer idag?
Efter min älskling har varit ute och kört ska jag och han åka till Entré för han ska kolla på lite saker men även jag ska se om jag kan hitta något fint, ska kolla på bland annat underkläder och små saker.

Känns jätte skönt att vara ledig tills på tisdag och jag ska verkligen försöka sova ut nu dessa dagarna och jag hoppas verkligen att det kommer vara fint väder hela helgen så man kan vara ute mycket!

 Jag tror jag behöver sova lite till!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0