Kramp!

Godmorgon på er!

Inatt har jag verkligen haft sömnbrist, de började redan vid 00:00 att jag fick ont i mina ben och kunde knappt ligga stilla sen somna jag som tur var men sen ungefär vid 02:00 så vaknade jag av att de gjorde mycket mer ont och låg bara och vände på mig hela tiden.
Somnade om ungefär vid halv fem igen men hade fortfarande ont!
Trodde nu imorse när jag vaknade att de var över men nej nej de var de dock inte, så sitter fortfarande med kramp så nu ska jag snart gå och hämta lite frukost och sedan sätta mig och kolla lite på tv och se om jag kan sova lite till annars kommer jag inte vara på bra humör idag...

Ska ut en liten stund idag med och fixa lite saker sen får vi se vad som händer resten av dagen... :D

Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0