Kör min hiss och diss! ;)


1.Roliga människor!
Jag gillar människor som gillar att ha kul.
Själv gillar jag att skratta högt och ibland när jag har kul vet jag om att man väsnas lite fö mycket men sånt tycker jag är kul.
Jag och JoJo brukar sitta och skratta högt och ha kul i skolan och på lektionerna och vi skäms inte över det och vi tycker inte de är barnsligt.
Folk kan tycka vi är barnsliga men vi har kul, vi lever livet vet ni ;)
Nej nej man måste ha kul, strunt i vad andra säger om du väsnas för mycket! ;)
Ingen är perfekt!

2.Choklad (A)
Haha som många vet älskar jag choklad, innan tyckte jag att det var äckligt och tort men nu kan jag inte sluta äta de och min absoluta favorit är orginal Marabou, de har ju massa smaker som daim marabou och marabou polka.
men usch ne de ska var orginal haha, och det har kommit ut något nytt nu med marabou och det är marabou kakor, haha jag gick och köpte dom idag och ska äta dom till Big Brother ikväll. MUMS! :D


1.Människor man inte kan lita på.
Jag har många jag kan lita på.
Men man kan fan inte lita på alla har jag märkt den senaste tiden, folk kan bli riktigt falska ju mer man lär känna dom!
Usch jag hatar verkligen när man tror att man känner jätte snälla personer men sen visar det sig att personen är falsk och bara ljuger hela tiden.
Varför finns det människor som håller på med sånt?:S
Visar man respekt så får man lika mycket respekt tillbaka!
2.Program som tar slut.
Idag är det final i Big Brother sen är kommer inte de visas mer på tv, vad ska man då kolla på varje dag?
Sen även på tisdag nästa vecka är det sista avsnittet av Desperate Housewives och då har jag inget att göra då heller.
Nu låter de som om mitt liv går ut på att kolla på tv men dessa två program var min absoluta favoriter :(
Någon som vet något bra program som man kan börja titta på?


Marabou (a)                                    Haha vi har alltid kul ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0