Inte behöva ställa klockan ;)

"Godmorgon"
Japp japp jag och Simon gick upp ´klockan två idag, fatta inte hur jag kunde sova så länge i med att jag somna ganska tidigt igår.
Simon är just nu i duschen så jag passar på att skriva ett litet inlägg tills han är klar, men idag har jag och Simon varit tillsammans i 23 månader så vi ska försöka komma på något som vi kan göra under dagen tillsammans!<3
Annars blir de väll till att ta de lugnt för han ska till skolan imorgon men de ska icke jag haha ;)
Känns skönt att veta att imorgon är det måndag och man behöver inte ställa sin klocka och att man kan sova hur länge man vill, man behöver inte tänka på tider till skolan eller att något arbete ska in snart, riktigt nice!
Detta ska bli ett härligt lov som man ska njuta av! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0