Idrottsdag i Malmö

Godmorgon! :)
Har precis bytat om till lite mer träningskläder för idag har vi idrotssdag i Malmö från klockan ett till fyra!
Hittade inte mina vanliga thights så jag får springa i ett par thights som kedjor där bak!
Plus en rosa stor tjocktröja, fast jag tog med jacka och en annan tröja ifall de skulle bli varmare!
Vi ska möta Jensen Malmö i två grenar så jag hoppas de går bra för oss och att vi blir många för annars lär vi förlora men tror de blir många idag!
Imorgon är det bowling som gäller nere på Entré i Malmö med några från klassen plus en lärare, sen efter de ska jag på Elias studentfest och eftersom jag tror de blir sent där kommer jag att stanna hemma hos min älskling den natten.
Men måste gå och sminka klart mig nu sen får jag börja cykla till stationen och möta upp JoJo!<3

Ha de bra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0