Ibland kan jag vara snäll... (A)

Hej på er ;)

De jobbet jag sökte har jag fortfarande inte fått något svar ifrån men de hade nog inga fler platser kvar eftersom jag var så sent ute på de.
Men ja veckan är inte slut än så vi håller fortfarande tummarna (Y)
Jag hade en väldigt lugn dag idag och bara gått runt och små fixat med saker, började med att duscha sen satte jag igång musik och gick runt och fixade på rummet (A)
Nu låter de som om jag är hemma men nej jag var hemma hos Simon och han var i skolan och hans föräldrar var inte hemma så jag satte på musiken och sedan började städa Simons rum haha :$
Men men nu ska jag snart krypa ner i hans säng och sätta igång en film och äta lite choklad som jag var och köpte innan, de var ett tag sen jag åt choklad så ikväll förtjänar jag en liten bit choklad.... (A)


Haha jag har verkligen bildbrist xD måste snart ta nya bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0