Huvudvärk....

Japp jag har fått den jobbiga huvudvärken igen så jag ligger i sängen och mår inte så bra.
Ska säkert snart äta middag så ska dricka mycket till middagen och hoppas på att det går över, jag har nästan aldrig haft huvudvärk förr men nu de senaste året har jag nästan haft huvudvärk varannan dag och de är långt ifrån kul för jag blir lätt sur när jag får huvudvärk och sjukt trött på de också!
Nej men jag ska inte gnälla jag klara mig säkert men de gillas inte.
I med att jag inte känt mig så pigg så har jag bara tagit de lugnt och kollat på tv, har också spelat lite "Link´s Crossbow Traning" på Simons wii.
Jag har faktiskt noll koll på vem som är vem i dessa spel för jag tror jag att jag har spelat ett till sånt här som heter "Zelda"?  men killen i spelet heter nog Link i båda spelen?xD
Ja strunta samma, känner mig nästan som en liten nörd när jag sitter och skriver om spel...
Annars idag ska jag hinna fixa till mitt hår för nu var de ett tag sen jag platta håret i med att jag nästan bara varit hemma så känner att jag är trött på att de står ut åt alla håll och kanter ;)


Haha detta spelade jag idag
Riktigt kul faktiskt... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0