Hoppas dagen går fort...

Snart dags att sova igen då, hoppas jag kan sova tidigt ikväll så jag inte ligger uppe i två till tre timmar som jag nu gjort de senaste nätterna.
Igår gick jag och la mig ungefär vid halv ett men låg vaken till tre på natten och då trodde jag bara att klockan var två eller något och trodde den inte var så mycket!
Så jag sov dåligt hela natten igår, så inatt hoppas vi på de bästa och imorgon kommer jag ju sova hemma hos min älskling vilket jag då tror kommer somna på en gång för i hans famn kan man verkligen slappna av och känna sig trygg!<3
Just de glömde säga innan att jag var faktiskt ute och gick idag, jag var ute och gick i ungefär 1 timme och 30 minuter.
Men jag valde lite fel kläder att gå ut i, jag var ute på balkongen ungefär en halvtimme innan jag skulle gå ut men då tyckte jag att de var riktigt kallt så jag kastade på mig ett par jeans med en tjocktröja men de skulle jag tyvärr inte gjort för att det var riktigt varmt ute senare och jag ångrar att jag tog de på mig, haha.
Nej nu börjar klockan bli mycket så nu ska jag ställa klockan sen ska jag soooooova! :)

Godnatt! :)


Imorgon ska jag till gulliga älskling! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0