Hemma!

Hej på er!
Vilken helg det har varit!
Midsommaren var helt perfekt och jag hade jätte kul.
Vaknde av att Simons mamma kom in och väckte oss för vi skulle göra oss klara så vi kunde åka iväg till Sibbarp, för vi hade inte ställt några av våra klockor så vi vaknade då vid halv tolv tiden.
Påvägen till Sibbarp stannade vi till i Limhamn för att käka lite mjukglass och jag valde en glass med chokladdopp och den var riktigt god!
Efter de gick vi på marknaden med hans föräldrar där jag hittade några fina små saker som man kanske köper sen när man kommer upp till Hörby marknad, jag såg jätte många från Kävlinge på marknaden i Sibbarp idag och jag trodde verkligen inte så många från Kävlinge skulle vara de för jag trodde inte den marknaden var "känd" för själv visste jag inte om att den fanns! (A)
Men ja efter marknaden så åkte vi hem till Elias och käkade middag med hans familj och hans mamma gjorde riktigt god mat!
Stannde kvar hemma hos dom ett tag och jag låg i Elias säng och spelade Fifa och skate spel med honom, riktigt kul och ballt var de haha! :)
Sen var de bara att åka hem till Simon och stanna kanske i två timmar sen åkte jag hem och nu sitter jag här och har lite tråkigt men hade tänkt kolla på filmen "I taket lyser stjärnorna" jag älskar verkligen den filmen och för att vara en svensk film så är den bra annars brukar jag inte gilla svenska filmer!! :)

Men hörs snart igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0