Hatar söndagar...

Hejhej! :)

Söndag idag vilket jag inte gillar även om det inte är någon skola imorgon men jag gillar inte söndagar, de är så tråkiga och man har knappat något att göra plus så är man lite extra trött på söndagar...
Men idag ska min älskling åka hem för han ska börja sommarjobba imorgon så jag åker till han på torsdag istället för på fredag är de midsommar och de ska firas hemma hos honom.
Imorgon bär de av mot Malmö med JoJo, kommer blir riktigt kul, ska bland annat kolla på Simons present, smink och en fest klänning.
Det kommer säkert en massa bilder imorgon och då hoppas vi såklart på fint väder med.

Men hörs senare ikväll! :)
Kram!<3

Hahaha imorgon blir de vi två som åker och har kul i Malmö! :D
Haha sorry JoJo :D<3


Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Skojar du med mig?!?! :(

2011-06-19 @ 19:47:44
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0