Happy Feet ;)

För kanske en timme sen satt jag och kollade på "Happy Feet" som jag tycker är bra även om den är tecknad:$
Men jag gillar hur de dansar haha, ibland brukar jag bli kallad pingvin av Simon eller av min pappa men de är för jag brukar gunga fram när jag går utan att jag tänker på de, men såg dock inte hela filmen så måste se den snart igen fast från början!
Har inte kunnat sova mer sen innan så nu ska jag snart ta på mig mina shorts sen krypa ner bredvid min älskling som ligger och spelar spel på sin laptopen i sängen, men ska ändå störa (A)
Tror där är någon bra film vid denna tiden nu så hade tänkt att jag ska somna till en film sen ska jag sova ut jätte länge imorgon för de är jag värd lite kanske?
Trodde att min älskling skulle jobba imorgon men de skulle han inte för jag visste inte att de var röd dag imorgon så butiken han jobbar i har stängt så eftersom jag var så snäll innan idag mot han har han sagt att han ska ta med mig och käka mjukglass imorgon, mums de var ett tag sen man åt de ;)

Men vi hörs mer imorgon när jag vaknat!

Haha min lilla favorit, en liten söt pingvin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0