Grillat! :D

Tja!:)
Precis kommit hem från min farmor, vi gick och hälsade på henne sedan efter en stund började vi att grilla, mums så gott det var!
Efter vi hade ätit satt vi och hade jätte kul och bara pratade om massa saker.
Eftersom det är sjukt varmt ute försöker jag dricka mycket för att slippa min sjuka huvudvärk men min älskling förstörde min dricka hemma hos farmor genom att kasta massa socker i den, urk!
Så nu ska jag börja dricka en massa!
Jag och Simon har inte bestämt ifall vi ska stanna kvar hemma hos mig tills på måndag eller om jag ska följa med han hem imorgon till Malmö, men vi får se hur de blir men jag tror jag kommer att åka till Malmö imorgon.
Jaja, när som helst ska jag och min älskling börja kolla på filmen Limitless som Simon kompis tipsade om, den ska nog handla om att någon kommer på en drog och av den drogen blir man smartare, men jaja vi får se hur den är  jag hoppas i alla fall att den är bra och att den är värd att se.


Vi hörs senare ikväll :*

Kommentarer
Postat av: Nellie

Hej! jättefin blogg var gärna med i min tävling på bloggen! :)

2011-06-04 @ 22:29:03
URL: http://www.absolutnelly.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0