Godnatt!<3

Pratar i telefon med min underbara älskling just nu och bara ligger och småpratar och har kul! :)
Vet inte riktigt om jag kommer åka hem till honom på torsdag eller om han kommer till mig på fredag.
I helgen ska ju min lillasyster konfirmeras så jag måste hitta en present till henne också men ska säkert bli bra, annars i helgen så kommer min älskling att åka upp till Göteborg för att kolla på Metallica med sin bror och några andra och då ska ju ut och kolla på hans present.
Han kommer ju hem sen på måndagen igen då han fyller år.
Så på måndag måste jag vara hemma hos honom, men han ville ha sin present på lördagen när han skulle ha feeest! :D
I nu tre veckor fram kommer jag ha saker att göra nästan varje dag och de gillar vi för de inte roligt att sitta och ha tråkigt på ett sommarlov? som till och med kan vara de sista sommarlovet jag har? :(
Jaja imorgon ska jag sola igen om de blir perfekt väder som de var idag och få ännu mer färg men ska inte bli röööd som jag just nu är på min rygg och på mina armar!:(
Får se hur de går med att sova ikväll så jag hoppas inte de kommer svida!:(

Men annars har inte jag mer för idag så sov gott ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0