Glad Midsommar! :)

Godmorgon!

Idag är de midsommar och de firas hemma hos min älskling! :)
Mums sommarmat, längtar lite extra till jordgubbarna, jag älskar verkligen jorgubbar haha.
Har precis käkat frukost och vi hittade en bra film som vi kollade på samtidigt.
Ska snart se om jag hittar något annat att ha på mig för just nu ser de ut som de kommer börja regna när som och då vet man inte hur länge de håller i sig och vi ska vara ute så då vill jag helst inte sitta i klänning!
Blev mycket mys igår med Simon och vi kollade på en film som heter transporter 2 och den är typ som en bilfilm och jag gillar bilfilmer som till exempel transporter och to fast to furious och av dessa filmerna tycker jag alla har varit bra för att de händer nästan alltid saker i dom!
Annars i helgen kanske vi ska ut med min kompis Andrea och hennes kille och några killkompisar till han, de hade tänkt hyra en stuga som vi kanske följer med ut till för att ha riktigt skoj men får veta mer ikväll om de blir något och om de har hittat något! :)

Men nu ska jag gå och kolla på min älskling när han spelar wii och jag vet inte om jag kommer hinna skriva mer idag men annars får ni har en bra dag och glad midsommar på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0