Fredag fredag....

Har precis kollat på en skräckfilm med min älskling och den var riktigt bra och läskig!
Tur man har en famn man kan krypa in haha :D
I början av filmen så fattade man allt men detta var en film som blev konstig i slutet och man fattade inte riktigt vad den handlade om och just nu kommer jag inte ihåg vad den heter men de kan jag ta en annan gång för den hade något konstigt namn...
Idag har jag nästan bara samlat ihop mina saker hos Simon sen har vi åkt hem till mig, har haft en jätte rolig dag med han också för han väckte mig på ett gulligt sätt genom att lägga sig över mig och pussa mig tills jag var helt vaken, haha de gillade jag mycket! :)
Men idag när jag skulle packa så skulle han hålla på med mig så jag vet inte om jag har fått med mig alla saker hem men tror jag åker ner till Malmö någon gång nästa vecka med men vi får se:)
Snart blir min älsking 18 år dessutom och jag har några tankar om vad jag vill köpa till han men de jag kommit på än är väldigt dyrt men tror jag ändå kommer köpa de till han!
Men vi får se vad de blir han ska ju ha fest också så de kommer bli sjukt kul de med! :D


Har inte orkat blogga idag heller men tror de kommer mer under helgen.
 Skriver mer imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0