Fix!

Heej på er :)
Tänker inte gå in på varför jag inte bloggade igår men mådde mest skit hela dagen.
Men idag är jag på bra humör :)
Sitter just nu och lyssnar på NRJ för att mina timmar på spotify är slut men NRJ spelar musik som jag brukar lyssna på!
Jag ska snart börja fixa små saker i mitt rum som byta överkast på sängen och såna saker.
På lördag konfirmeras min lillasyster sig och då kommer här hit många gäster och plus så kommer min älskling hit imorgon så de blir mysmys!
Oh just de nästa vecka ska jag ut och köpa hans present dessutom! :D
Har sparat jätte mycket så han kommer få sig en dyr present!

Nu måste jag tyvärr börja så jag får skriva mera senare idag när jag är klar med allt! :)


Kram! =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0