Final!

Sista avsnittet av Big Brother ikväll klockan 22:00, missa inte!

Ska bli kul att se vem som vinner Big Brother finalen det står mellan Martin, Simon och Peter.
Jag har slagit vad om att Peter blir 3:a , Marin 2:a och Simon 1:a.
Tycker att Simon är en värdig vinnare, han kört ett ärlig "spel" och han är riktigt ball, man skrattar åt de han säger och gör för han har en bra humor tycker jag...
Förra söndagen så trodde jag att Peter åkte ut men det var Christian som åkte, fast Peter åkte ut liten stund men de ljög för att Sara och Simon skulle tro att de hade gått till final men sen visade det sig att det bara var Martin och Peter som hade gått till final, blev då sjukt sur för jag vill inte att Peter ska vara kvar, gillar inte han alls.
I veckan åkte Sara ut ur programmet och man ser lite på Martin att han saknar Sara "/ aj aj aj...
Efter Sara hade åkt ut fick de in massa uppdrag som de haft förr men detta gör de bara för att de ska minnas tillbaka och det är verkligen skit kul att kolla på, så om en halvtimme börjar de sista avsnittet och de ska jag verkligen se.


Finalen är på söndag klockan 21:00!


Simon                            Martin                               Peter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0