En tidig morgon kanske?

Godmorgon ;D

Sitter i vardagsrummet och väntar på att Top Model ska börja och ska snart hämta lite frukost.
Jag vaknade runt kvart över åtta för solen lýste rakt in i huvudet på mig men jag tyckte de var för tidigt att gå upp så jag låg kvar i sängen och lyckades faktiskt somna om efter en halvtimme, känner mig utvilad idag för jag låg inte vaken så länge igår vilket jag är glad över.
Jag hade hoppats på fint väder idag för de var längesen vi hade fint väder, just nu blåser de bara och skulle inte förvåna mig ifall om de skulle börja regna idag också!
Men vi kan såklart hoppas på fint väder när de är midsommar så man kan vara ute mycket då ;)

Jag skriver mer senare för nu måste jag göra mig lite frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0