En härlig dag...

Är riktigt sliten nu, ikväll ska bara ta de lugnt framför tv:n och sen ska jag börja packa ner saker som jag ska ha med mig hem till Simon.
Riktigt lyckad dag idag, vi vann alla aktiviteter utom fotbollen där de blev 2 - 2 men de känns som vi kommer komma högt upp ;)
Blev en lyckad dag för nästan alla var med det var bara typ fyra stycken som inte var där ifrån vår klass idag så lärarna blev glada haha...
Pratade med rektorn också som vi har i arbetsmiljö och säkerhet och nu har han kollar igenom alla mina saker ännu en gång så han ger mig ett MVG i slutbetyg! :D
Hade jätte roligt med JoJo också, gick runt och skrattade och snacka en massa haha hon är min lilla pajas! :D
Nu ska jag gå och äta lite sen ska jag börja packa så får se om jag skriver mer senare ikväll hade ju tänkt att jag skulle se efterlyst för de var ett tag sen jag såg de men märkte precis att de är slut...
Haha ja då vet jag inte vad jag ska glo på men hittar säkert något!



Jag i rosa och JoJo i blå :D Pajas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0