Eminem...

Jag älskar verkligen Eminems låtar, han har gjort så många bra låtar som jag kan lyssna på om och om igen på.
Han har ju bland annat gjort låten "Love the way you lie" med Rihanna som verkligen blev en hit men nu har Eminem släppt ett nytt album som heter "Bad Meets Evil" jag är inte helt säker på att albumet heter så men jag tror de är de riktiga namnet, jag har redan hittat två låtar från de albumet som jag redan har börjat lyssna på och fastnat för.
De två låtarna heter "Fast Lane" och "Lighters" och "Lighters" sjunger han faktiskt tillsammans med Brun Mars.
Jag trodde verkligen inte de skulle göra en låt tillsammans för de har olika stilar tycker jag.
Men efter att lyssnat på låten gillar jag den starkt.
Låten "Fast Lane" hörde jag för första gången förra veckan och jag fastnade för den direkt.
Men Eminem har gjort många bra låtar sen han började att rappa.
Jag hade gärnat velat åka och kolla på honom live för de hade varit en riktigt nice och kul att få se honom.
När jag hörde Eminem när jag var lite mindre så tyckte jag att han inte var något alls bra att lyssna på och jag hatade verkligen honom men nu tycker jag att han är så jäkla bra så de inte är sant!
Jag hoppas på att han kommer släppa jätta många nya låtar senare i framtiden!
Eminem har även gjort en film som heter "8 Mile" som var värd att se.
Den ska utspela sig om hans liv om jag minns de rätt men jag hoppas ni kommer att se den för ni kommer inte att bli besvikna!


Eminem!


Filmen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0