Dagens Outfit..

 

Inte världens bästa bild!

Ser lite suddigt ut men men...

Hade idag på mig en jeansjacka från BikBok

Ett linne från Gina Tricot

Och på benen hade jag ett par skinntights kommer dock inte ihåg var jag köpt dom men jag tror de är från Cubus...

Ja som man ser på bilden så ser tightsen stora ut och det är just vad dom är, när vi hade köpt märkte vi efter att de var en storlek för stor och jag hittade inte kvitto till dom så därför jag inte haft dessa på mig förr så tänkte att de var dags nu men de passar fortfarande inte men de går att använda ändå.

Ligger nerbäddad i min säng för jag har fått den jobbiga huvudvärken igen men jag har tagit en tablett nyligen så får se om det kan hjälpa, sitter även och dricker jätte mycket vatten för de brukar hjälpa ibland!

Nu hade det varit bra ifall om Simon hade varit här för han brukar ta hand om mig när jag inte mår så bra och det älskar jag verkligen att han gör, men jag ligger och pratar lite i telefon med honom också så jag blir glad bara av att höra hans röst! :)

Imorgon har jag bestämt mig för att göra en storstädning i mitt rum, jag ska kasta en massa saker och ge bort saker.

Får se om man hittar något spännade som man har glömt att man haft i rummet, haha :)

Nu ska jag ta min Solo tidning och läsa lite i den sen är det dags att sova!

Godnatt på er<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0