Bra att ha en älskling<3

Har precis lagt mig i min säng och är riktigt trött faktiskt!
Jag hann inte skriva något igår för de åskade som bara den och jag hatar de sjukt mycket, men de finns inte mycket man kan göra åt de men jag hoppas verkligen inte det börjar åska ikväll igen för nu är inte Simon här och då har jag ingen famn att krypa in i :(
Igår stannade min älskling kvar hemma hos mig för att han var ledig från skolan idag med så han stannade som tur var men igår när åskan drog in så fick han ta hand om mig!
Jag kröp verkligen in i hans famn och blundade, men sen efter typ en timme så hade de lugnat sig och då tog han med mig ut i köket och tog glass till mig så jag kunde tänka på annat haha! :)
Så gullig han är! :)
Jag har tänkt på att skriva någon gång här i min blogg hur vi träffades för jag får fortfarande frågor om hu vi träffades men kanske gör de senare i veckan men jag är verkligen glad över att ha honom i mitt liv, det finns inget bättre än honom!<3
Men vad har hänt idag då?
Hade en lugn dag i skolan där man bara satt och snackade och lyssnade på läraren, vi fick sluta en halvtimme tidigare, vi pratade om ett projektarbete som vi ska jobba med hela nästa år, vi ska starta egna företag och Jag,JoJo och Alicia ska starta ett företag tillsammans!
Kommer blir kul och spännade!
Sen efter skolan bar de av till Malmö med JoJo där hon skulle anmäla sig till en bilskola plus så gick hon in och köpte lite kläder, åkte vidare hem sedan och käka lite med min älskling och hade underbart kul.
Efter middagen var vi båda lite trötta så vi gick och la oss i min säng men som vi nästan alltid lyckas med så somnde vi igen och sov i ungefär 1h och 30 minuter, skönt var det i alla fall, haha :)
Fick tyvärr lämna min pojke sen men träffar han igen på torsdag när vi ska hem till Elias på hans student!
Min dag har varit rolig och bra men jag har tyvärr inte orkat blogga idag för dels har jag inte haft tid och sen för att jag vill ha min tid åt Simon!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0