Bara för att...

Jag orkade inte kolla på någon film ikväll så jag kör en liten Hiss & Diss lista bara för att ha något att göra.. :)



1. "Skvallertidningar"
Jag älskar att läsa skvallertidningar som till exempel "Hänt Bild" och "Veckans nu" gillar hur de skriver och vad båda tidningarna innehåller, jag gillar att läsa om vad som händer i bland kändisarna men ibland kan jag vara lite lat och bara kolla på bilderna och läsa lite av texterna men oftast brukar jag då lägga undan tidningen och sedan ta fam den igen när jag känner för att läsa texterna.
Jag brukar även läsa "Solo" och de har jag börjat göra nu på senaste tiden, jag köpte den för jätte längesen men då tyckte jag att den var jätte dålig så jag köpte inte mer den då, men nu har jag börjat läsa den igen men den tidningen ser jag inte om en skvallertidning utan mer som en tidning där man kan få tips ifrån.
Men "Solo" är min nya favorit tidning! :D

2."Sommarkläder"
Riktigt skönt är de nu på sommaren när man kan gå i sommarkläder och de är inte så tungt att ha på sig.
Sen om de skulle bli lite kallare en sommarkväll så kan man alltid bara kasta på sig en kofta och ingen stor vinterjacka!
Förr har jag inte alls gillat klänningar men nu har jag hittat jätte många fina klänningar som jag vill ha, på avslutningen hade jag en klänning på mig men om man blickar tillbaka så bruka jag annars inte använda klänningar...


1. "Varmt på rummet"
Usch nu när värmen har kommit blir de fort varmt på rummet och de blir svårt att sova när det är för varmt.
Hemma har jag fönstret öppet och en fläkt mot min säng och de brukar oftast hjälpa men inte alltid.
Men man ska inte klaga på värmen nu när den äntligen har kommit.. :)

2. "Sprutor"
Jag HATAR verkligen sprutor det är nästan de värsta som finns.
Kommer ihåg när jag var liten och var verkligen livrädd för sprutor och grät varje gång jag skulle ta en men de gör jag faktiskt än idag:$
Japp Japp jag skulle ta svininfluens sprutan och jag fick panik och min lillasyster som är tre år yngre än mig satte sig framför mig och tar den utan några problem!
Medans jag bara sprang fram och tillbaka i gångarna och ville verkligen inte ta den! :(



Gillade den klänningen plus den koftan sjukt mycket! :O
Hiss på de!

Usch!!
Diss!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0