Älskar solen!

Gud vad jag älskar när de är såhär varmt ute, har verkligen saknat sommaren efter den långa vintern vi hade.
Hoppas nu bara att värmen stannar hela nästa vecka också så man kan få en fin skolavslutning, på den senaste tiden har vi haft regn på nästan alla skolavslutningar och de är ju inte så kul att gå ut i de vädret.
Slutar ju skolan nästa vecka på fredag och dagen innan ska jag hem till Elias studentfest.
Jag ser längtar verkligen efter lovet, ska bli riktigt kul att hitta på massa saker och resa iväg och inte alls tänka på skolan!

Ska snart springa ner och se om man kan köpa något gott till ikväll för ikväll blir de fredagsmys med min älskling<3
Hans kompis hade tipsat om en film som vi då ska se ikväll så jag hoppas den är bra och såklart så kan man inte missa Big Brother det är ju sista avsnittet idag sen på söndag är det final! (Y)

Iannan satt jag och kollade på Gina Tricots hemsida innan och när jag var på Entré i fredags hittade jag en jätte mysig kofta som jag hade tänk köpa nu under nästa vecka.

Finns i blå, brun och vit och jag hade tänkt köpa den vita.
Gilla den jätte mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0