Wiiiihouuu :D

Hej på er glada läsare! :D
Är sjukt trött idag sen igår, det blev verkligen en lyckad kväll igår kan jag lova er!
Jag trodde inte de skulle bli så många som egentligen kom men ju fler ju bättre :D
Det var verkligen super kul och trevligt igår, de blev en riktigt lyckad fest och alla hade jätte roligt!
Vissa blev fulla som bara den men de var bara roligt att kolla på och själv så blev jag halv full bara men de är jag glad över i med att jag skulle sitta i en bil i 3 timmar upp till falkenberg och 3 timmar hem nu.
Man fick många nya vänner igår och de är bara kul att vara ute och vara social och träffa nya!
Haha men i med att jag och JoJo var de enda tjejerna på festen så var de ju extra kul haha:)
Men blev bjuden till en ny fest igen till hösten och sen om två veckor ska jag och Simon ut med hans kompisar till stranden och ta de lugnt! :D
Fullt upp de gillar vi!!!!

Vii hörs senare nu ska jag vila mig och mysa! :D



Hiss på gårdagens fest! :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0