Awe!

Tja!
Har precis ätit lunch och sitter och kollar på "It´s me or the dog" som handlar om en kvinna som åker ut för att hjälpa människor med deras hundar som inte gör som de säger och är jätte stökiga.
Hon är verkligen en expert för hon klarar de alltid.
Själv gillar jag inte stora hundar och när jag var liten så var jag oftast rädd för hundar.
Men de finns en anledning till de och för när jag var mindre sprang jag ifrån min mamma så när jag var längre fram än henne så kom de ut en schäffer från en park som sprang rakt ut på mig.
Så schäffrar är den ras som jag gillar minst, men älskar små hundar om mopsar och Chihuahua, jag har även fått en ny favorit och där är en Golden Retriever som är jätte söta och jag gillar den ljusa färgen den har på sin päls!
När jag och Simon har pratat om att bo tillsammans så har vi sagt att vi ska ha en golden retriever valp så man kan uppfostra den som man vill att den ska bli.
Jag vill även ha en liten chihuahua! :)
Men vi får se vad som händer i framtiden men en hund ska jag ha i alla fall!


Naw! :)

Sååå sööt!:)

Naw!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0