Upptagen! :O

Hej på er idag blir de inte så mycket bloggade för min del för jag ska vara med min underbara älskling idag och vill inte sitta vid datorn då.
Vi planerar en massa saker inför imorgon och vad som händer mer exakt men de kan jag skriva mer om imorgon! :)
Vi har precis kollat på en film och myst, älskar att mysa med honom och han är på extra bra humör idag och då blir han jätte mysig, hihi.
Han fyller år på måndag som sagt och mina föräldrar gav honom sin present idag för de hinner inte fira han nästa vecka, men han fick i alla fall ett par byxor och en ny HTC mobil? :O blev faktiskt lite chokad men han blev nöjd över den! :)


Men detta blir ett kort inlägg för nu ska jag gå till honom igen men ha en bra kväll så hörs vi imorgon ist! :)



Love!<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0