Tacos

Mums de var så längesen man åt tacos så idag så slog jag till stort,haha.
År tacos till middag och de var riktigt gott kan jag lova er!
Senare ikväll så blir de vattenmelon till efterrätt och lite glass, detta blir ju en lyxig måndag. xD
Annars blir de bara massa mys framför tv:n ikväll ska inte göra något speciellt ska bara slappa sönder!!
Jag kanske även kommer lägga in en hiss & diss lista om jag har någon lust ikväll, hade tänkt göra de igår men jag skrev inte så jätte mycket för jag inte hade någon lust alls igår men jag tror de kommer komma upp en ikväll ;)


Mums! ;)

Kommentarer
Postat av: alicia

ser väldans gott ut! :D :* <3

2011-07-18 @ 20:48:15
URL: http://aliciauw.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0