Stranden imorgon! :D

Hej på er!
Idag fick jag mina p-piller som tur var och var även och handlade lite djurmat! (Y)
Tar de lite lugnt just nu och ska snart iväg igen för ska handla lite fika tills imorgon för då ska jag,Simon,Lousie och Emilia ut till stranden en sväng!
Så vi hoppas på bra väder imorgon med mycket sol.
Pappas kompis är här just nu också och hjälper honom med att sätta in en kabel till mitt rum för jag har fått en egen box till rummet så nu kommer jag att ha många nya kanaler som mtv och massa filmkanaler, vilket är väldigt niice så idag kommer jag bli glad!:D tack mamma och pappa (A)

Ja just de :D
Nästa vecka reser jag iväg till Mallorca ju, gud vad jag längtar :D

Hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0