Spelkväll...?

Nu är klockan mycket och ska snart krypa ner i sängen!
Imorgon bär de av till sjukhuset med min älskling och sedan hem till mig, kommer hem någon gång på kvällen tror jag dessutom.
Men idag har de varit en underbar dag, jag och älskling åkte till Stora Bernstrop för att kolla på spel och kontroll till hans ps3 sedan efter de åkte vi ner till Värnhem där vi gick in på Gamestop och stod och kollade på massa spel och filmer samt kontroller, jag tror vi stod och kollade på spel i kanske 30 min?
Gamestop köpte Simon en röd kontroll som är min plus tre spel och ett av spelen är mina så de tackar vi för :D
Sen bjöd han på vaniljkaffe när vi gick runt och sedan köpte han lite godis som vi har ätit nu i kväll ,så snäll han är :)
Men de tar inte slut där för han bjöd senare på glass inne på Mc, hihi.
Var hemma i kanske två timmar som vi hann och ät och kolla på tv, sen enda från klockan 19:00 och fram tills nu 00:37 satt vi och spelade ps3, haha riktiga nördar eller hur?;)
Men vi båda gillade spelet och vi hade mysigt och kul samtidigt!:)

Men nu är jag trött så nu ska jag gå och sova!
Natti natti! :)




Detta ps3 slim köpte jag till Simon när han blev 18...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0