Söndag....

Har krypit ner i sängen nu med Simons laptop för han sitter och spelar så då passar jag på att blogga lite från sängen!
Idag bestämde vi vad som händer lite imorgon och Simon ska iväg och göra en massa saker så att vi kommer till att åka ner till Entré på kvällen och jag har inte så mycket pengar med mig hit så att jag tror att jag får hitta något på rean men de är bara bra för jag älskar rea, haha ;)
Man kan få så många fina billga saker, ska se om jag hittar kanske något man kan ta med sig till Mallorca!
Har faktiskt redan tagit hit massa saker som jag ska ha med dit!
Längtar satan men nu är jag mest nervös över resan för de är ju första gången jag flyger så vi får se hur de kommer gå? 
Vi hoppas ju på att de går bra i alla fall men jag kommer inte sitta vid något fönster!

Nu ska jag gå och fixa lite pop-corn hade jag tänkt sen ska jag se om där går något bra på tv:n ikväll! :)



Mums!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0