Snart Mallorca! :D

Jag tror de kommer regna hela dagen idag, gud så tråkigt asså...
Var i alla fall ute innan och fixade lite saker så tog med mig Simon och de var lite mysigt att vara ute och gå i regnet.
Skulle ju ner till apoteket idag och fixa mina p-piller men alla i min sort var slut så hon var tvungen till att beställa så jag ska dit i början på nästa vecka istället och hämta ut för jag måste hämta innan jag ska resa till Mallorca.
Nu när de är sånt här tråkigt väder här längtar jag bara till att få resa iväg och vara borta i en vecka på något varmt ställe och sola och bada men även hitta på massa olika saker sen festa på kvällarna som man oftast gör när man är utomlands.
När jag var i Österrike var vi på olika klubbar varje dag för de hade inga åldersgränser där,så man kom in på alla ställen utom ett där nere så jag hoppas att de är så på Mallorca också för de var sjukt roligt sist, haha.
Men man åker även på semster för att njuta och koppla av de får vi inte glömma!


Bild från google
Ser härligt ut i Mallorca (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0