Snart dags!

Japp japp snart kommer alla gäster sen börjar festen men jag har i alla fall precis duschat nu och hinner att skriva ett inlägg till! (Y)

Har fixat en saker hela dagen och har precis duschat, snart kommer JoJo hit och innan dess ska jag ha bytat om och jag tror att jag kommer ha min leopardklänning på mig men i med att den är kort så ska jag ha ett par shorts under men dom kommer inte att synas haha :)
Annars idag har jag spelat lite Fifa 10 som jag börjar bli bra på och även ett bilspel som jag ägde på!
Meen nu ska jag berätta anledningen till varför jag inte kunde sova utan Simons famn inatt...
Jo vi kollade på filmen The Last Exorcism igår och jag tyckte att den var sådär bra kanske inte så jätte läskig men ändå så att jag blev lite rädd i alla fall haha, men som sagt de hände en del läskiga saker som jag inte gillade alls så jag kröp in i Simons famn innan vi skulle sova sen så låg jag där hela natten och oftast brukar man ju vända sig ifrån varandra när man sover men han har hållt om mig hela natten!
Men de gillar jag, för jag älskar att vara i hans famn :$

Vi hörs imorgon istället för nu måste jag se vad jag kan ha på mig.....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0