Slarvigt!

Känner mig jätte slarvig just nu, sa ju innan att jag skulle städa och packa!
Men åh ne så blev de INTE jag började snacka med min älskling istället och vi började spela ett spel tillsammans så de fastnade jag förr idag/ikväll!
Nä de blir till att ställa klockan imorgon så jag kan komma upp och packa och städa!
Hatar när de är stökigt, men hatar även att ställa klockan på lovet?
Aja vi får se hur de blir med de hann i alla fall att duscha innan idag och de känns bra haha:)
Vad händer nu då?
Jo jag har krypit ner i min säng och ligger och snackar med olika människor på msn och har trevligt.
Men ska snart sova hade jag tänkt för börjar känna mig ganska trött just nu så ska springa iväg och borsta tänderna nu sen ska jag dejta kudden! ;)

Godnatt, sov gott :)



Haha naaaw!
Bild lånad av google!

Sötnos!:)

Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Hahaha du och dina katter! ;) <3

2011-07-06 @ 00:38:27
URL: http://joannaasara.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-20 @ 23:03:54
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0