Skönt att sova ut ;)

Hejhej!!
Sov till ungefär klockan kvart i ett och de kan jag lova er att de var skönt att sova så länge ;)
Sen blir man extra glad när man ser att de är sol ute idag, de gäller bara till att gnälla lite på vädret så blir de fint!
Har bestämt att jag och Simon ska ut med några till stranden denna vecka så då hoppas vi på bra väder hela veckan så de blir av, men de har lovat att de bara kommer vara bra väder varannan dag denna vecka!:(
Men vi får se hur de blir med de men vi hoppas på de bästa som alltid.
Annars denna vecka ska jag ner till apoteket för att hämta ut mina p-piller som jag beställde i tors.
Jaja, vi hörs senare för nu ska jag fixa mig och idag blir de shorts som gäller, wiii :D

Dagens låt!
Chris Medina - What are the words
http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0