Shopping igen...

Hejsan alla glada läsare!:)
Sitter hemma vid min egen dator nu och bloggar lite!
Mamma och pappa har fixat på mitt rum och har gjort det jätte mysigt nu när jag har varit borta, ska även få en ny tv av pappa imorgon yay:D
Sedan på torsdag ska jag och min mamma ut och shoppa på center syd vilket kommer bli nice.
Min mamma som är så snäll kommer att betala allt har hon sagt och gillar jag, Tack rara mamma :D
Har även haft ont i magen hela dagen, mår inte illa men har lite värk i magen och de känns inte skönt alls så ikväll ska jag käka Kiwi och äpple som är riktigt gott! :D

Hörs senare ikväll! :):):)

Mums!

Får bli en bild på Kiwi eftersom jag inte har några bilder på denna dator utan har alla på min laptop!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0