Packa packa = Jag orkar inte ;O

Heej!
Igår sa jag att jag skulle ställa klockan så jag kunde gå upp och packa!:O
Men så blev de inte imorse, vaknade 10:40 istället vilket är dåligt för nu måste jag snart börja för jag har en massa andra saker som jag behöver fixa med också!
Känner mig fortfarande trött i kroppen och vill bara gå och lägga mig och somna om och hoppas på att någon gör jobbet åt mig xD

Imorgon bär de av till Hörby marknad med Simon och hans familj, får se om man hittar något där.
Sist jag var där så hade jag med mig ganska mycket pengar men hittade inget alls!:(
Så vi får se hur de går imorgon om man hittar något bra att ha! ;)

Ska i alla fall börja packa nu då...
Hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0