Ont! :(

Hejhej!
Sitter just nu hemma hos min älskade pojkvän och han håller på att fixa med sitt Platstation3 som han fick av mig idag som present!
Känner mig som en jätte bra flickvän nu för han ville verkligen ha ett och jag spara mina pengar bara för att kunna köpa ett till honom och vet ni vad? ;)
Han blev riktigt jäkla glad haha:D<3
Han blev så glad så han puss på spelet, haha men han är toppen och jag hade inte kunnat leva utan han! :O<3

Men som jag skrev i min rubrik så har jag ont i min mage som fan och de känns som om jag ska kräka när som helst!:(
Simon får ta hand om mig sen när han är klar för då ska vi mysa och kolla på en film!

Men ni får ha en bra kväll för jag kommer inte blogga mer idag i med att jag har jätte ont i magen så vill jag bara vila nu!



Jag älskar dig!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0