Nothing to remember

Ligger i sängen nu och kollar på lite tv och känner att jag redan börjar bli trött!
Har nästan precis snackar med JoJo i telefon vilket var ett sjukt roligt samtal, skrattade nästan genom hela samtalet men de är väll som vanligt då när de gäller oss ;)
Min älskling måste snart sova så jag ska vara en snäll flickvän och sova med honom så jag inte sitter och stör han.
Han ska nämligen iväg och köra imorgon så detta är viktigt och sen om några veckor får han sitt körkort vilket är nice!
Så imorgon kommer jag sitta och hålla tummarna för honom och hoppas allt kommer att gå bra där!
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon eftersom jag ska vara hemma hos honom och vänta på han men hittar säkert något kul att göra, åker antagligen hem imorgon också fast de gör jag på kvällen för nu måste jag hem och packa de sista inför resan!

Jag vet inte hur de kommer bli med bloggandet när jag är i Mallorca,j ag tror nästan inte de blir några inlägg alls där nereifrån! :(


Trött :(
(Ja JoJo ännu en katt) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0