Mys i soffan!

Ligger och slappar i soffan och kollar på någon tråkig film.
Måste snart packa ner lite saker som jag kan ha med mig till Simon imorgon för jag åker tillbaka till Malmö imorgon och ganska tidigt för han ska till tandläkaren.
Vi hoppas på bättre väder imorgon också så man kan vara ute lite mer för jag är trött på att sitta inne och bara se en massa regn utanför!
I helgen blir de att se den sista Harry Potter filmen också så den hoppas vi också är bra så inte den sista filmen blir en besvikelse!!!
Någon som har varit och sett den än? :)
Ska även fixa lite ny musik till min Ipod och rensa ut lite gammal musik!
Så har ni några bra låtar som man kan lyssna på är det bara till att skriva! ;)

Såja detta bli mitt sista inlägg för idag för nu måste jag fixa med mina saker här så slipper jag gå upp så jätte tidigt! (Y)

Hörs imorgon!! :D
Här kommer lite bilder sen Simons fest! :)







Hahaha Simon fick en sex docka i present ;) den är ball!



Kommentarer
Postat av: Joanna <3

Fin bild den sista hahahhaha xD ;)



Men ja den sista filmen var bra! :D <3

2011-07-15 @ 13:27:47
URL: http://joannaasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0